Ida gästbloggar!

tjubre, nu gästbloggar jag på hertas fina blogg också, haha, herta har fixat te sa en bild!
och jag satt in den o fixade lite.
jag är hemma hos herta och jag ska sova här inatt, vi har precis varit ute och rökt och har satt i hårfärg i hertas hår, hon ska bli blond förstår ni!
Vi har dampat lite i camen med hahaha, fifan!
snart ska ho väl äte med, men nu är hon inne i duschen och tar bort hårfärgen, får se hur det blir,
blir nog några färgningar till innan hon blir helt blond, som mig ;) blir vi två blondiner! fifasen vad snyggt dööh.
Men herta förrästen tack för hela helgen, jag älskar verkligen att vara med dig ska du veta, jag trivs skitbra med dig, och jag känner mig som hemma med dig, du och jag vi går bra ihop, lilla solstråle!
Jag trivs verkligen att vara här hos henne, och vara med henne, och bara allt, vi är så bra planerare, det händer alltid något när jag är med henne! finns inte en tyst minut, förutom när jag eller hon eller båda sover dårå :D men det är jag som brukar somna först, ovanligt va HHAHAH, ja men så är jag, sova är nog det bästa som finns!
Men jag älskar dig herta jävligt mycket, och du o jag går ihop liksom.
Sen första dagen jag varit med dig har jag velat vara med dig hela tiden, bara för jag känner mig som "hemma" i dig, om du förstår vad du menar.
men jag tänkte bara blogga lite åt henne, sötnosen!
hon har ju fyllt 14 bast heromdagen och hon har gjort värsta makeovern med henne.
Klippt och färgat håret, fixat naglarna och solat, + blivit lite smått kär sådär va, eller ska vi kalla det störtt kär ? :D ja det gör vi!
Fyfasen döh, händer grejer :)
Men ja nu ska jag vänta på att hon blir klar med håret och se resultatet och kolla, puss på er andra!
Ett mirakel om ni orkade läsa, men pusspuss! Herta och jag ska ha en go och trevlig kväll, måndagkväll liksom, vem är inte seg då ? haha! men det gör ingenting, vare sig vad herta och jag en gör så har jag lika kul med henne ändå, bara hon är i närheten
MEN NU SKA JAG SLUTA SKRIVA, PUSSHEJ!
Jag Älskar min ↓
herta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0