hummmm

har precis ätit en macka och ida står i duchen nu :) lär ju ta år innan hon blir klar
lyssnar på musik och kollar lite bloggar nu om ni ville veta. vet inte vad vi ska göra sen men de får vi la se.
igår kom vi till Ida vid halv 8 typ, och så färga hon mitt hår och fyfan va slitet de är nu :((.
Alva kom lite senare och drog hem vid halv 11, Jonny  cevin och norsken va här ett tag också.
vi sjöng lite singstar och sånt igår.
när alla dragit satt jag och Ida och snacka om massor av saker, skönt att man kan snacka om precis allt med henne!
vi drog upp och la oss i sängen typ vid 12 elr något, så snackade vi och massa där uppe. sen somna Ida och som vanligt ligger jag helt forever alone och är vaken :< haha.
menmen, ska fixa mig lite nu så vi höres.
hejdå
har inga bilder på denna data så får bli en ni redan sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0